sobota 5. januára 2013

Štetce z drogérie: Foundation Brush



Čaute! 
Za posledného pol roka sa mi v drogérii podarilo nájsť veľmi slušné, dokonca si dovolím tvrdiť skvelé štetce za rozumné ceny. Výsledkom je séria článkov, ktorá snáď poteší tie z vás, ktorým sa nechce objednávať MAC alebo SIGMA štetce zo zahraničia.

PARSA štetec na make-up alebo pleťovú masku
Podľa obalu ide o nemeckú spoločnosť, čo vysvetľuje prítomnosť celej rady štetcov v DM-ku. Okrem tohto som tam videla aj štetce na korektor, púder, rúž a iné. 

Tento konkrétny je klasickej dĺžky a je zhotovený z akoby pokovovaného materiálu, ktorý sa skvele čistí a utiera. Rúčka je pevná, žiadne mini zemetrasenie vás pri používaní nečaká. 
Štetiny sú zo syntetických vláken, dvojfarebné a na koncoch jemne zúžené.
Čo sa tvaru týka, je to typický štetec na nanášanie tekutého make-upu, teda je plochý a úzky so zaoblením, ktoré umožňuje aplikáciu aj na menej prístupné miesta a ako je okolie nosa. 
Najviac sa mi na ňom ráta skvelá hustota a úžasná JEMNOSŤ. Štetinky sú ako hodváb a zostávajú také aj po praniach. 
Pri správnom používaní make-up krásne zapracuje do pokožky bez toho, aby zanechával viditeľné ťahy.






Celkovo je pomer ceny a kvality neuveriteľný a ja sa teším na ďalšie kúsky do svojej zbierky.
Vrelo tento štetec odporúčam všetkým, ktorých už nebavia prsty olepené zvyškami make-upu :D


1 komentár:

  1. Tento štetec používam denne na nanášanie make-upu a som s ním veľmi spokojná, dobre sa čistí, nepadajú z neho štetinky, občas nejaká, ale fakt po dlhom čase, dobre sa s ním pracuje a aj dizajn sa mi páči.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť