pondelok 17. septembra 2012

BB krémy: 2.časť (Prvé Pocity a Prečo ma Missha neoslovila)



Toto je je druhá časť série o BB krémoch, ak sa chcete dostať na prehľad dielov, klik sem.

 Po tom, ako som sa rozhodla pridať k nadšencom spomínaného trendu, spacifikovala som kamarátku, aby sme si spolu objednali vzorky z internetu. Hneď na úvod poviem, že sme sa každá sústredili na niečo iné: zatiaľ čo ja som sa oblúkom vyhla čomukoľvek, čo malo v popise spomenuté protistarnúce vlastnosti, kamoška si vzala aj tie, keďže boli spojené s bieliacim účinkom, čo sa jej zdalo ako fajn nápad pre jej pehy.
Ja som si objednala po 3 vzorky (zvyknem si brať viac než jednu kvôli dôkladnému otestovaniu. Nemám rada, keď sa dám zlákať prvým dojmom, a potom ľutujem vyhodené peniaze.) z 2 krémov: Missha Signature Real Complete BB Cream a Lioele Beyond The Solution BB Cream. Oba mali skvelé odporúčania, tak som sa dala presvedčiť.
Práve vtedy prebiehala akcia, v ktorej ku každej objednávke pribalili 2 vzorky, takže sme sa ešte spravodlivo rozdelili. Mne prischol SKIN79 Super Plus Triple Functions BB Cream, ktorý som pôvodne z výberu vyradila, pretože bol určený pre zmiešanú a mastnú pleť a obsahoval protivráskové zložky. Ale ako sa vraví: "Keď dávajú, tak ber."

 Ako prvý som vyskúšala BB krém od Missha (držím sa zásady, pokiaľ to v slovenčine nemá vzor, neskloňujem).



ZÁKLADNÉ INFO:
Tento krém je u nás dostupný v 2 odtieňoch, Light Beige a Natural Beige, a 2 veľkostiach, 20 ml a 45 ml.
Keďže vzorky poskytuje len coolbeanz, ktorý mal v ponuke iba Light Beige, ten som aj dostala.
Podrobné info o zložení, ktoré je príliš dlhé pre môj skromný blog, na tejto stránke.
Jeho hlavné prednosti, ktorými sa hrdí sú: UV ochrana (SPF 25), protivráskový efekt a bieliace účinky.
Má pomôcť zakryť drobné nedokonalosti pleti, zjednotiť jej tón a pomôcť jej udržať si vlhkosť a pružnosť.
Cena za 20 ml je 16,35 eur a za 45 ml zas 28,40 eur.


(na fotke nie je vidno ružové podtóny, javí sa ako žlto-béžový, no naživo je to inak)

RECENZIA:
Hoci nie som zaťažená na vône produktov na tvár, musím uznať, že Missha sa naozaj vyznamenala. Vôňa je presne ako ju opisujú: jemná, kvetinová, nič dráždivé, veľmi osviežujúce. Na tvári postupne odznie, no pozostatky ostanú.
Zloženie je skutočne krémové, pri nanášaní som mala príjemný pocit, nehovoriac o tom, že na pokrytie je potrebné malé množstvo. To som si neuvedomila, preto som pri prvom použití vytlačila všetko na ruku. Aké bolo moje prekvapenie, keď mi na nej väčšina ostala. Možno sa to navonok nezdá, ale zo vzoriek sa mi pri všetkých troch podarilo dostať 3 solídne použitia.
Tu sa, bohužiaľ, moje nadšenie skončilo. Pod maskovaním chýb pleti si nepredstavujem ich farebné zakrytie a terénne zdôraznenie. Po nanesení som na dennom svetle mala pocit, akoby bola každá nerovnosť ešte viditeľnejšia, a to si fandím, že mám fajn pleť (makeup bežne nenosím). Dlho som skúmala, prečo je to tak, a prišla som s vysvetlením: finish. Po usadení je krém mierne perleťový. Je dosť ťažké to opísať, nie je to nič hrozné ani viditeľné, len mne osobne sa viac páči žiarivý, prípadne zdravo vyzerajúci polomatný efekt.
Spoluvinníkom bol aj odtieň: sama som bledá, no toto bol ten nádych porcelánovo-ružovkastej šedej, ktorý je dosť ťažké zvládnuť. Preto by som šla skôr s tmavším odtieňom.
Vypotrebovala som všetky vzorky, no kvôli horeuvedeným nedostatkom Missha nepostúpila do užšieho výberu.
Nechápte ma zle, stále si myslím, že je to veľmi dobrý produkt, len nie je to pravé orechové pre mňa.
Výhody vyplývajúce z dlhodobého používania som nemala možnosť pocítiť, keďže tých pár použití na to nestačilo.

ZÁVER:
Nakoniec som sa rozhodla nehodnotiť ho percentami. Išlo o BB krém, ktorý sa mi od začiatku nepozdával, no okrem mojej osobnej zbierky požiadaviek, ktoré nespĺňal, mu nemám vytknúť nič seriózne, či odrádzať vás od kúpy. Len by som si najprv skúsila vzorky.
Lioele a SKIN79 sa mi zapáčili, preto som si zo stránky bbkremy.sk objednala mini verzie. Recenzie na nich čakajte v nasledujúcich 2 postoch.

Krásny týždeň prajem :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára