nedeľa 19. augusta 2012

Modrá je dobrá


 Mojim úplne najobľúbenejším balzamom je Astrid balzám na rty s jojobovým olejom. Systematicky ničím balenie za balením, pretože pokrýva všetky moje požiadavky. Raz za čas sa však musím uchýliť k náhrade. 
Naposledy som sa odhodlala dať druhú šancu Labello, keďže si pamätám na zmiešané pocity z času, keď to bola prakticky jediná "značka".

ZÁKLADNÉ INFO:



O balzamoch nebudem písať romány, hore som preto uviedla základné parametre: gramáž, doba spotreby od otvorenia a cena. K Astrid by som ešte rada dodala, že sa zháňa trochu horšie, ale permanentne ho vidím v Teta drogérii. 

RECENZIA:
 Astrid je jednoznačne viac výživný z dvojice. Má prírodne pôsobiace sfarbenie a mne vonia veľmi príjemne. Je to taká nevtieravá a podarená vôňa. Čo si na ňom cením je, že drží na perách dlhšiu dobu, čiže nie je potrebné natierať ho každé dve minúty. Hydratovaný pocit máte aj keď si ho nedáte deň-dva. Niekto by možno povedal, že je na leto mastný, no ja ho tak nevnímam. Proste znížim počet vrstiev a ide sa. Myslím však, že na zimu by vyhovoval každému. Je bez chuti.

Na druhej strane Labello ma opäť sklamalo. Vzala som si špeciálne druh Hydro Care, aby sa nič nedalo zvaliť na vysušujúcu farbu či lesk, no nepomohlo. Na prvý pocit sa zdá byť fajn, aj keď mi hrozne vadí chemická vôňa (vôbec sa ju nesnažili zamaskovať) a jemne horkastá chuť. Je dosť lesklý, no zároveň sa rýchlo vpíja bez dlhodobého efektu na vysušené pery. Dokonca si dovolím tvrdiť, že by si moje pery bez neho viedli lepšie.

UPDATE: Stále trvám na výroku o neprítomnosti dlhodobého efektu, no beriem späť poslednú vetu recenzie. Nie je to také zlé, no moje zhýčkané pery si museli na prechod zvyknúť.


ZÁVER:
 Jednoznačným víťazom je balzam od Astrid. Skutočne odporúčam vyskúšať, neoľutujete. Labello síce miniem (keď už som za to vysolila tie 2 ečka), no budem sa modliť, aby to bolo čím skôr.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára