pondelok 13. augusta 2012

E.L.F.: Luscious Liquid Lipstick (BackToSchool REVIEW)


 Pôvodne to mala byť obyčajná recenzia, no keď ma doslova prepadla myšlienka na tieto "tyčinky" medzi perami v peračníku, nemohla som odolať, a tak tu dnes máte nápad na dokonale maskované rúže, na ktoré učitelia len tak ľahko neprídu :D.

ZÁKLADNÉ INFO:
 Luscious Liquid Lipstick je vlastne tekutý rúž v pere, ktorý som si objednala pred mesiacom cez internet (inak sa k nemu ani nedá dostať). Príslušný haul nájdete TU.
Obal sľubuje dlhotrvácnu (je toto vôbec slovo?) farbu a lesk, hydratáciu, zjemnenie vďaka bezpečnému a jemnému zloženiu. Výrobok nebol testovaný na zvieratách.
Zloženie je prekvapujúco jednoduché: Paraffinium Liquidum, Polybutene, Silica, Sythetic Beeswax, Fragrance, Methylparaben, Propylparaben.
K parametrom dodám ešte cenu (1,79 ) a gramáž (1,5 g).

RECENZIA:
 Pôvodne som si objednala 3 odtiene, no po rozbalení ma čakalo nemilé prekvapenie v podobe rozbitého obalu jedného z nich (Bark). Ten som preto z technických príčin musela z testovania vylúčiť. (Viem, že elf vymieňa poškodené kusy tovaru za nové, no celý proces reklamácie mi prišiel zbytočný kvôli necelým 2 eurám, tak som to nechala tak.)
Zvyšné dva kusy boli v poriadku, a tak som začala:
Obal je plastový, priesvitný a nejde o žiaden vytvrdený plast, čiže zaobchádzanie by nemalo prekročiť 5-ty stupeň Richterovej stupnice. Inak je neskutočne praktické, keďže pri aplikácii vyšróbujete toľko rúžu, koľko chcete. Produkt vychádza z mriežky ukrytej v chlpatej hubke na konci pera. Hubka je jemná, skôr menšia, no to mi nevadí, nanášanie ide vďaka nej jedna báseň. Trošku ma ale rozmrzelo to, že pred prvým použitím musíte 10-12 krát zakrútiť, čo zmenší prvotný objem o solídny kúsok. Je to však uvedené aj na obale, preto predpokladám, že ide len o bezpečnostné opatrenie proti vytečeniu.


Samotný rúž vonia úplne ako biely Tic-Tac a je naozaj hydratačný a LESKLÝ.
Nemôžem tvrdiť, že je výrazný ako klasické pevné rúže, no na to, aké jemné farby sú v škále, si koná povinnosť viac než slušne. Lepkavý nie je, no napriek tomu vydrží na perách takú hodinku-dve.
Počas toho sa nerozteká, no ceruzka telovej farby by mu neublížila.



Odtieň Caramel Candy sa už ocitol v mojich favourites za mesiac júl a Brownie Points nemá za ním ďaleko. Obe farby sú veľmi prirodzené a dobre sa nosia, preto by som ich odporúčala každému.

ZÁVER:
Tento výrobok si ma získal na plnej čiare, preto mu dávam 5 hviezdičiek z 5. Keď pomyslím na cenu, farby, kvalitu a celkový efekt, už teraz viem, že pri najbližšej objednávke si dokúpim ďalšie odtiene. Jediným mínusom je ten obal, no mne na výzore až tak nezáleží, preto mu za to nič nestrhnem.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára