sobota 4. augusta 2012

BIODERMA: Sensibio Micelárna voda (REVIEW)


 Je mi úplne jasné, že nie som prvá (a pravdepodobne ani posledná), no nedá mi to, musím vás "obohatiť" o ešte jednu recenziu na micelárnu vodu od Biodermy z radu Sensibio. No aby to nebolo vždy o tom istom, dovolila som si spraviť menší vedecký prieskum, ktorý by odlíšil tento príspevok. Ak vás to zaujalo, čítajte ďalej.

MICELY
 Donedávna pojem známy akurát tak serióznym chemikom, dnes senzácia medzi bežnými spotrebiteľmi. Čo im však prinieslo ich pätnásť minút slávy?
Micely sú koloidné častice, ktoré obsahujú tak hydrofilnú, ako i hydrofóbnu časť. Vo vodnom roztoku vytvárajú zhluky s hydrofilnou časťou orientovanou smerom von a hydrofóbnou časťou smerom dnu.
Pri aplikácii na povrch pokožky sa zhluky roztvoria a po odstránení tlaku zas uzatvoria. Podstatou je, že v priebehu tohto procesu vodu-neznášajúca časť schmatne čokoľvek na pokožke, čo nemá charakter vody.
Z toho logicky vyplýva, že ide o čistenie bez vysušovania pleti.

Na tomto princípe by mala fungovať väčšina micelárnych vôd. Ja som mala zatiaľ tú česť vyskúšať len tú od Biodermy, no musím povedať hneď na začiatku, že je to jednoznačný víťaz spomedzi všetkých čistiacich mliek, gélov a vôd z drogérie, čo som kedy vlastnila.

ZÁKLADNÉ INFO:
 Tento výrobok je možné zakúpiť v lekárňach v dvoch veľkostiach: 250 ml alebo 500 ml. Ja som si z opatrnosti vzala najprv menšiu, ktorá sa predáva za 14,49 €.
Podľa popisu výrobcu je určená na čistenie a odličovanie (aj vodeodolného make-upu) citlivej pleti. Je bez parfemácie, mydiel, má fyziologické pH a nie je nutné oplachovať ju.


RECENZIA:
 Po Bioderme ako takej som siahla, keď som už nevedela, kam z konopí. V drogériách som nemohla nájsť nič, čo by ma dôkladne odlíčilo bez vysušenia pleti, a tak som presurfovala desiatky recenzií a Sensibio H20 som si zakúpila v akcii spolu s Photoderm 50+. To bolo koncom apríla.
Teraz, o 3 mesiace neskôr, si ju neviem vynachváliť. Som takmer na konci a pokiaľ po vyskúšaní micelárnej vody z radu Hydrabio nezistím, že je o milimeter lepšia, navždy ostanem pri tejto. 
Jej najlepšou kvalitou je fakt, že spĺňa všetko, čo sľubuje. Pri použití je ku koži šetrná, nedráždi ju a nespôsobuje jej pnutie. 
S vodeodolným make-upom si poradí jedna radosť a neštípe ani po preniknutí do oka. 
To, že sa nemusí oplachovať je len plus užitočné pri cestovaní a opravách líčenia. (Ak si s ňou však odličujete aj pery, odporúčam opláchnuť vodou, pretože má horkastú chuť.)
Menšie balenie vám vydrží 3 mesiace denného čistenia pleti a príležitostného odličovania.

ZÁVER:
 Bioderma sa skutočne týmto produktom blysla, preto jej udeľujem 5 hviezdičiek z 5-ich. Momentálne testujem Hydrabio Mousse a po nej si brúsim zuby na Hydrabio micelárku. Z tých troch si potom vyberiem HG produkt, s ktorým sa dlhý čas nerozlúčim.

1 komentár:

  1. Dobra recenzia! tiež som testovala a je skvela. Mozes porovnat ;-) http://www.littleprincessinthebigworld.blogspot.sk/2013/09/testujem-bioderma-sensibio-h2o.html

    OdpovedaťOdstrániť