streda 18. júla 2012

CATRICE: Prime and Fine Smoothing Refiner For Invisible Pores and Lines (REVIEW)


 Podkladová báza ako základ pre makeup (po prípade blog :) si získala mnohých obdivovateľov po celom svete už pred pár rokmi. Na Slovensku však prichádza na výslnie až v týchto dňoch. Netvrdím, že pokusy tu neboli už predtým, no nešlo o nič cielené a povedzme si to na rovinu, aká je šanca, že produkt, ktorého využitie je z prvého pohľadu dosť problematické uhádnuť, sa presadí bez toho, aby sa na nás tlačil zo stojana každej značky? Optimista by povedal, že malá. Nás však nezaujíma marketing kozmetických značiek, ale výhody, ktoré z neho vyplývajú.

Značka Catrice (krycí názov: 'Ako Získať Slušnú Kvalitu V Podstate Za Babku') ma po starostlivom výbere ešte nikdy nesklamala a to platí aj tentokrát.
Samotný produkt je zabalený v okrúhlej nádobke s relatívne elegantným obalom

Veko obsahuje názov (viď. názov článku), zatiaľ čo spodná strana sľubuje, a teraz prekladám: "Báza pre okamžite zdokonalenú, hebkú a jemnú pokožku. Zneviditeľňuje póry a mimické čiary." A ako je to v skutočnosti?

Tak teda: báza má veľmi jemnú štruktúru, ktorá mi veľmi pripomína hybrida krému a peny. V obale má slabý ružovkastý nádych, no po aplikácii je neviditeľná. Zatiaľ čo mnohí protestujú proti "nehygienickému" baleniu, ja si myslím, že väčšina z nás sa vrhá do líčenia s čistými packami, a preto by to nemal byť až taký problém. 
Osobne necítim žiadnu vôňu, no pár ľuďom to vonia slabučko kozmeticky.
Nanášanie je príjemné, nie je potrebné spotrebovať astronomické množstvo na pokrytie celej tváre. Výsledkom je na pocit hebká pleť. 

Po aplikácii makeupu/BB krému (vyskúšala som obe) je efekt zjavný, no nie ohromujúci. Táto báza skutočne zjednotí pleť, pomôže vyhladiť jemné linky, póry a nedokonalosti, no rozhodne netreba čakať totálny retuš ako z prednej strany módneho časopisu. Je to však vynikajúca vecička a už dlho sa teší čestnému miestu v mojej dennej rutine. 
Ďalším plus je aj fakt, že predĺži trvácnosť makeupu, rozumej jeho vzhľad tak ako vyzerá po aplikácii. Celková výdrž podľa mňa závisí od kvality makeupu a okolitým podmienkam.
No netreba vynechať ani cenu, ktorá by sa mala pohybovať okolo 4,70€.
ZÁVER: Produkt odo mňa získava 4 hviezdičky z 5-ich. 5 je maximum udeľované len výrobkom, ktoré ma doslova ohromia. Napriek tomu mám pocit, že keď dokončím toto balenie, poobzerám sa po inej značky, aby som bola schopná spraviť nejaké to porovnanie. Napríklad celkom sa mi pozdáva báza Studio Secrets od L'Óreal, ktorá má byť veľkou (a drahšou)
sestrou tejto od Catrice. Keď tak nad tým premýšľam, Rimmel prišiel nedávno so svojou vlastnou bázičkou. Bude to zaujímavé...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára